Saturday 11 January 2014

Singa Neraka


Bekas Perdana Menteri Israel, Ariel Sharon dilaporkan telah meninggal dunia sebentar tadi selepas koma selama 8 tahun akibat penyakit stroke. Beliau berusia 85 tahun dan menghembuskan nafas terakhir di Sheba Medical Center.


Tidak perlu diperkenalkan kepada dunia siapa Ariel Sharon. Beliau adalah wira dan pejuang bangsa di mata rakyat Israel sehingga digelar 'The Lion of God' atau 'Singa Tuhan'. Hebatnya beliau hingga ramai rakyat Palastein disembelih hidup-hidup, anak tidak beribu-bapa, Isteri menjanda. Darah rakyat Palastein ditagih bagi menghalalkan bumi Israel bertapak di dalam peta dunia. Benarlah telahan al Quran, satu bangsa hebat yang angkuh dan sombong. Hebatnya dirimu wahai Singa Neraka.


Namun, kuasa Allah mengatasi segala-galanya. Nikmat bernafas direnjat antara hidup dan mati. 8 tahun lamanya. Allahuakbar! Wahai tuhan, telah KAU Saksikan tangan-tangan najis yang mengotorkan agamaMu. Berikanlah balasan atas apa yang mereka lakukan. Berdirilah dirimu di sisi Firaun, Qarun dan Abu Jahal di pintu neraka wahai Singa Neraka!



.

No comments:

Post a Comment